Hvorfor får nogle det ikke godt på T4-medicin?

Lavtstofskifte.info

Svensk forskning: Da jeg sidste år læste om, at en svensk forsker, Stefan Sjöberg, var ved at undersøge T3 i spinalvæsken, blev jeg nysgerrig efter at finde ud af, hvordan han var kommet på at undersøge netop det. Og nysgerrig på hvilke tanker, han gjorde sig omkring opdagelsen. Derfor fik jeg arrangeret et møde med endokrinologen, der arbejder som docent på Karolinska Institutet, er sektionsansvarlig overlæge i Halmstad og ordfører for Svenska Endokrinologföreningen.

Jeg tog til Sverige sammen med min mand, Palle. Han er efterhånden lige så nysgerrig som jeg, når det gælder at få mere viden om forskning inden for lavt stofskifte.

Stefan Sjöberg viste sig at være en meget behagelig og meget opmærksom læge. Jeg følte, at han kiggede interesseret på mit ansigt og hals og spurgte ind til mit helbred og den behandling, jeg får. Han kendte en del til mig i forvejen, for han havde netop læst…

View original post 761 more words

Leave a Reply

